Transfer does not work.
A new account opens every time.
Please get detailed instructions.
http://imgway.cz/29G5/01.png
http://imgway.cz/29G6/02.png
http://imgway.cz/29G7/03.png
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Transfer does not work.
A new account opens every time.
Please get detailed instructions.
http://imgway.cz/29G5/01.png
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http://imgway.cz/29G7/03.png
you didnt connect your damoria account yet ...
logout and click the transfer button (below login box) on the damoria startpage.
There you need to login to your old account ... after this press the connect button and log into this bitmeup account and voala your account is connected and ready to use
did you click the "proceed" button on screenshot 2?
could you please answer my question and dont post again and again the same screenshots?
Did you click on the red proceed button on the transfer view?
i found the problem; when you didnt has a right account the error messages are not shown correctly - hotfix is rolled out; pls let me know if you have still questions / problems
Transfer:Unfortunately, the problem persists.
This Damoria Account was deleted
by an BitMeUp Account.
this means that your account was already connected to an bitmeup account.
You cant connect a account again - except writing to the support.
Please let me know your username and world and i will remove the last connection.
world 1: Bořivoj
World 2: Macha
Thank you
ok, is resetted ... so you should now see the transfer button
OK.
Thank you.
Wir haben einen Spieler bei uns welcher die Aenderungen nicht gelesen hat, unsere Ingame Warnungen nicht gelesen hat und zudem den Transfer Button nicht gesehen hat. Nun hat dieser Spieler einen neuen Account. hehehehehe
Koenntet ihr den Account resetten sodass der transfer button wieder sichtbar ist?
Welt 1: Name EmrE_HaN
Er sieht den Transfer Button immer er muss sich nur ausloggen auf der Startseite.
Unterhalb der Loginbox einfach den Account übernahme Button klicken, dann sich in den alten Account einloggen, anschließend in den BitMeUp Account (den er ja scheinbar schon hat) einloggen und voala er hat seinen alten Damoria Account verknüpft
Hallo Dschibait,
also ich hab den Code eingegeben, Gold und Premium wurde gebucht, aber ich kann den Activate Button für den Full Storage klicken und nichts passiert:
World 1, UserID 1551, Playername Alucard und ich hab es im Schloss "Lancaster Cathedral 1 C69" probiert.
Bitte mal schauen, ob da ein Problem vorliegt.
Danke schön
same for me. I got the gold and the premium. But not the storage filling. world 1 user ID 2469
Super, dass du mir den Daten bereitstellst - damit konnte ich das Problem nachstellen und das Problem fixen. Dein Paket musste ich nicht einsetzen, du kannst es also jetzt selbst noch aktivieren
Danke und Grüße
Dschibait
danke schön, hat geklappt *highfive* Dschibait
Thank you. It worked just fine now!